L 'Ajuntament de Montseny ha implementat la darrera versió de l'e-TRAM, la plataforma de tramitació electrònica impulsat pel Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) que utilitzen la majoria d'ajuntaments, consells comarcals, diputacions i altres ens públics de Catalunya. (Serveis i Tràmits ---->Tràmits i Gestions ----> Llistat complert de tràmits)
Entre les millores d'aquesta nova versió e-TRAM 2.0 destaquen les següents:
Com es tramita en línia?
Identificació digital:
Com fer un tràmit en línia:
Notificació:
Els certificats electrònics vàlids per fer la tramitació són:
Els certificats digitals que ens permeten tenir signatura electrònica reconeguda només és poden demanar presencialment, s’ha de ser major d’edat i només els poden facilitar una autoritat certificada reconeguda. Els certificats d'entitats certificadores públiques són gratuïts, com el Consorci AOC, i els emesos per entitats certificadores privades tenen un cost econòmic.
Qui pot tenir un certificat digital
Com obtenir l'identificador digital
Què necessito?
Passos a seguir: