L'Ajuntament demana autorització per a la cessió de dades en documents col·lectius
Ens referim als volants i els certificats d'empadronament col·lectius pels quals, des de novembre de 2017, cal l'autorització de tots els membres majors d'edat residents en un mateix domicili.
Des del passat 1 de novembre de 2017 i, atesa la nova legislació vigent referent a Protecció de Dades de Caràcter Personal (Resolució INE de 30 de gener de 2015), cal disposar d'autorització de cessió de dades personals dels membres de la unitat familiar per tal de poder emetre certificats o volants col·lectius (de convivència). Sense aquest consentiment exprés només es podran emetre certificats d'aquest tipus on constaran només les dades de la persona que el demana i un requadre on s'indica el número de persones que conviuen amb ella però sense que hi figuri cap dada personal.
En els cas de menors, són els seus pares o tutors legals els qui han d'autoritzar la cessió de dades i, un cop aquests siguin majors d'edat, hauran de ser ells mateixos els qui ho autoritzin expressament.
Aquesta autorització té caràcter permanent. En cas de voler revocar-la, caldrà que els interessats s'adrecin novament a l'Ajuntament i sol·licitin aquesta revocació.
L'Ajuntament de Montseny, reponsable de la gestió del padró municipal d'habitants, informa a totes les persones que s'adrecen a les dependències municipals sol·licitant certificats o volants de convivència, de la necessitat d'obtenir l'autorització de totes les persones majors d'edat del mateix domicili.
L'imprès d'autorització es facilita a les oficines municipals de l'Ajuntament. Si us el voleu descarregar i portar omplert, podeu fer-ho clicant al següent document en format .pdf: consentiment tràmits padró